StartUp VŠEM > Mentoři

Mentoři

Břetislav Stromko

  • Břetislav Stromko se pohybuje ve světě marketingu a reklamy již 10 let. Vedl analytické oddělení agentury Ogilvy, podílel se na marketingových kampaních a nejúspěšnějších věrnostních programech O2, řídil marketing operations v Socialbakers a nyní působí v Dáme jídlo.
  • Zároveň již osmým rokem přednáší na VŠEM a třetím rokem buduje vlastní značku designového  sportovního oblečení SYN v pohybu.
  • Zaměřuje se především na CRM, data-driven marketing, marketingové procesy, vyhodnocování a měření marketingových kampaní.

Témata mentoringu:

- marketing
- validace produktu
- značka

Pavel Bartoš

  • Pomáhá firmám a startupům dosáhnout jejich cílů a zlepšit svět skrze inovace.
  • Dostává inovativní produkty a služby na trh k prvním zákazníkům.
  • Vášnivý muzikant, o něhož se může směle opřít každá kytara. Zvládá různá tempa, od nedůstojných ploužáků po pořádný kvapík. Jediné, s čím si neporadí, je tuzemská popina.
  • Dokáže vyjmenovat všechny sauny v Praze - nezávisle na tom, jestli o to někdo stojí. Early adopter jakýchkoli aplikací, které podporují zdravé sebevědomí, Ellona Muska a hamburgery. Cyklista, který si z každé vyjíždky odnese kromě krásných zážitků i hezkou odřeninu.

Ondřej Staněk

  • Ondřej Staněk je konzultant sebeprezentace, komunikace a průkopník mikrovýrazů v České republice.

  • Pomáhá firmám, které chtějí a potřebují svou prezentací prosadit sami sebe nebo svou myšlenku.

  • Pracuje s řečníky, kteří vystupují na mezinárodních i tuzemských konferencích.

Témata mentoringu:

- prezentace a komunikace firmy
- elevator pitch
- definice a práce s cílovou skupinou a její analýza
- tvorba person

Jan Veselý

  • Honza stojí v čele Inovační laboratoře na Karlově univerzitě a působí také jako Learning Designer ve Slevomatu.
  • Pomáhá lidem rozjíždět projekty pomocí Lean Startup principů, zejména se snaží tento způsob myšlení dostat do neziskového sektoru a přetvářet neziskového projekty na společensky prospěšné podnikání.
  • Důležitým tématem jsou pro něj nové technologie a jejich využití pro lidi, kteří v životě neměli tolik štěstí.

Témata mentoringu:

- Lean Startup
- experimentování
- společensky prospěšné podnikání

Petr Mandik

  • Petr je mentorem v programech Google Launchpad, ESA BIC, CzechInvest CzechStarter a Laboratoře Nadace Vodafone a jedním ze zakladatelů agentury Happyend.
  • Startupům pomáhá od nápadu k jejich zákazníkům, skrze ověřování a neustálé učení se.
  • Je také bývalý beachfootballový reprezentant, milovník adrenalinu, motorek a veškerých výzev.

Témata mentoringu:

- Marketing
- Design thinking
- Segmentace
- Ověřování

 

Miky Škoda

  • V sedmnácti se popvé vydal na vlastní pěst cestovat, vylezl nejvyšší hory Evropy a ve dvaadvaceti založil první firmu.
  • Procestoval přes 40 zemí, vystudoval 2 vysoké školy a 5 let vedl skautský oddíl. Nyní se v Česku věnuje rozšiřování sebevědomí a důvěre v druhé lidi.
  • Založil LowCost Race, neziskovku a podcast LeapMakers a zvyšuje podnikavost na středních a vysokých školách.

Témata mentoringu:

- osobnost leadera
- firemní kultura
- PR a práce s komunitou zákazníků

Martin Kešner

  • Martina Kešnera můžete znát jako zakladatele Vodafone Nápad roku, nejstarší soutěže pro startupy v Česku a na Slovensku.
  • Martin současně pracuje jako investiční manažer v J&T Ventures. Využijte jeho znalosti a zkušenosti z investorského prostředí.

Témata mentoringu:

- investor pitch
- finanční plánování
- využití technologií ve startupech

 

Marika Řežábková

  • Je zaměřením psycholog. V EA se věnuje rozšiřování povědomí o racionálním myšlení a intuici, ráda také působí v oblasti koučování a poradenství týkající se efektivní volby/úpravy kariéry.
  • Své zkušenosti s prací s lidmi čerpá též hodně z korporátního prostředí, kde působí jako specialista rozvoje a vzdělávání a pomáhá s nastavováním rozvojových projektů typu Talent program, Expert program, Mentoring,  podpora On-the-job vzdělávání, podpora kultury zpětné vazby apod.

Luděk Pfeifer

  • Spolumajitel poradenské společnosti M.C.TRITON. Má za sebou 27 let praxe jako lektor a kouč, a 26 let manažerské praxe.
  • Od roku 2016 je členem Rady expertů při České manažerské asociaci a současně působí jako lektor v rámci programu Akademie pro inovativní leadery – rozvoj témat: Jak nadchnout pro své nápady, Jak vystoupit z davu a stát se uznávaným odborníkem.

Témata mentoringu:

- strategické myšlení
- firemní kultura, její změna a rozvoj
- autentický leadership
- manažerská autorita
- komunikační a prezentační dovednosti

 

Mirko Křivánek

  • Mirko Křivánek je dlouholetý kouč a konzultant manažerů v businessu.
  • Je současně partnerem Top Leadership International, lektoruje na VŠEM a Univerzitě Karlově.

Kamil Papež

  • Mgr. Kamil Papež, MPA působí v  M.C.TRITON na pozici konzultanta a experta na téma Smart City a podílel se realizačně na víc jak 40 projektech.
  • Před příchodem do M.C.TRITON pracoval jako nezávislý politický analytik a poradce pro několik politických stran a hnutí a rovněž má za sebou zkušenost v roli poradce ministra pro místní rozvoj nebo místopředsedkyně vlády.

Témata mentoringu:

- Smart City
- strategické řízení a zavádění principů good governance

Daniel Hnyk

  • Daniel Hnyk vystudoval na Fakultě jaderné a fyzikálně inženýrské ČVUT obor Matematická informatika.
  • Hlavním zájmem jeho výzkumu je data science a strojové učení, ve stejné oblasti i podniká.
  • Je zakladatelem české pobočky racionalistické komunity LessWrong a stál také u zrodu našeho spolku pro efektivní altruismus, kde nyní působí jako mentor a strategický koordinátor.

 

Jan Kleňha

  • Jan Kleňha vystudoval Americká studia na Univerzitě Karlově, pracuje pro Copenhagen Consensus Center na rozvoji projektu České Priority a momentálně působí jako předseda spolku.
  • Zajímá se o efektivitu dárcovství, měření dopadů neziskovek a zvyšování racionality ve společnosti.
  • Kromě administrativních a fundraisingových záležitostí také pomáhá v projektu Pomáhej efektivně.

Cyril Kotoulič

  • Ing. Cyril Kotulič, Ph.D, MBA se profesně věnuje organizaci vzdělávání pro dospělé a lektorování.
  • Má více než 12 let zkušeností s podnikáním.
  • Zabývá se problematikou inovací.

Témata mentoringu:

- inovace
- podnikatelský plán
- hledání řešení pomocí kreativních metod
- práce se zákazníky

Lenka Anna
Moravec

  • Lenka Moravcová je absolventka VŠEM. Má více jak 10 let zkušeností v oblasti digitálního marketingu a on-line prodeje především ve finanční sféře; zkušenosti se zaváděním on-line prodeje prostřednictvím nestandardního e-shopu v Avonu.
  • V současné době má na starosti on-line prodej a marketing e-shopů pěti zemích v oblasti B2B.

Témata mentoringu:

- on-line prodej a marketing

 

Veronika
Portešová

  • Veronika Portešová vystudovala Mezinárodní politiku a diplomacii na VŠE a Právnickou fakultu UK.
  • Působí jako Compliance Advisor u společnosti ČSOB a věnuje se i profesi mediátora.
  • Je aktivním členem ve spolku pro efektivní altruismus, kde se věnuje zejména překladům a psaním článků.
  • Složila The Pledge To Give u Giving What We Can a snaží se myšlenky EA šířit dál.

Michal Špitálník

  • Ing. Michal Špitálník získal praktické zkušenosti z marketingu, obchodu a vzdělávání během 15 let na středních a vyšších manažerských postech technicky zaměřených firem.
  • Přesto, nebo právě proto, pracuje v posledních letech na volné noze. Ve svém přístupu prosazuje  „selský“ rozum a jednoduchost.
  • V širokém spektru pokrývá dotyková zařízení (tablety a interaktivní tabule), software, cloudová úložiště, prezentační dovednosti, obchodní a marketingové konzultace.
  • Výsledkem je efektivita, úspora nákladů, rychlost a jednoduchost v praxi.

Témata mentoringu:

- technologie ve vzdělávání a podnikání
- prezentační dovednosti
- marketing
- manažerské dovednosti

Martin Řehoř

  • Ing. Martin Řehoř, Ph.D, MBA je obchodně technickým ředitelem společnosti Rexim, s.r.o.
  • Má více jak 12 let praxe ve vedení obchodních týmů a poradenství v oblasti řízení podniku, ekonomiky podnikání, obchodní výkonnosti a rozvoje pracovníků.
  • Pro Akcelerátor VŠEM mentoroval projekty v oblasti podnikání, řízení podniku, projekty a procesy v tržním prostředí a péče o lidské zdroje.

Iveta Hlaváčová

  • Ing. Iveta Hlaváčová, MBA je certifikovaná profesionální osobní i firemní koučka a konzultantka více než 15tiletou zkušeností a znalostí firemního prostředí na manažerských, konzultantských i jiných pracovních pozicích. www.coaching-space.cz
  • Absolventka vysoké školy ekonomie a managementu.

Témata mentoringu:

- týmová spolupráce, správné fungování týmu, vedení týmu
- komunikační dovednosti a efektivní vyjednávání
- manažerské dovednosti
- talent management
- manažerské dovednosti, leadership
- tvorba vize, strategické plánování

Miroslav Lopour

  • Miroslav Lopour pracuje jako energetický ekonom v poradenském týmu Deloitte zaměřeném na odvětví energetiky.
  • Zabývá se strategii, financemi a energetickou politikou.

Lukáš Blažek

  • Ing. Lukáš Blažek, Ph.D. má praxi z finančního sektoru je od r. 2001. Pracoval v bankovním i nebankovním sektoru.
  • Odborné zaměření je zejména v oblasti financování podniků, investic a podpory rozvoje podnikání.
  • Dále pak v realizaci obchodních aktivit, převážně tvorby nových distribučních kanálů a související marketingové podpory ve finančních institucích.
  • V posledních letech se specializuje na poradenství v oblasti Managementu změn a rozvoje business modelů.

Zbyněk Hyrák

  • Zbyněk je specialista na webovou analytiku, výkonnostní marketing a PPC kampaně. V oblasti internetového marketingu působí na volné noze nepřetržitě již více než 10 let.
  • Zaměřuje se na malé a střední firmy, kterým pomáhá nasadit pokročilejší měření Google Analytics, vyhodnocovat data a otevírá jim nové, často překvapivé možnosti, které webové analytika nabízí.
  • Spravuje také klientům PPC kampaně (Google Ads a Sklik). Na základě analytických dat posléze optimalizuje web i PPC kampaně a zvyšuje efektivitu celkového marketingu. O webové analytice často a velmi rád přednáší na různých workshopech a konferencích.
  • Jeho vášní je marketing, který se dá měřit!

Alena Bukvová

  • Má dvacetileté manažerské zkušenosti u zahraničních retailových společností ve vedení marketingových a nákupních týmů a ve strategickém nákupu, a to jak na straně B2B tak i zejména B2C.
  • Kariéru začala u společnosti Procter & Gamble na pozici Regional Sales Manager. Poté působila 6 let na různých pozicích v nákupním oddělení společnosti Kaufland Česká republika a 5 let v Kaufland Slovensko jako ředitelka nákupu, prokurista.
  • Následně zastávala 4 roky ve společnosti Penny Market ČR pozici ředitele nákupu a marketingu. Od roku 2019 působí jako Vedoucí oblasti Čechy ve společnosti SULKO s.r.o.

Témata mentoringu:

- strategické plánování
- situační analýza a predikce vývoje
- marketingové cíle a strategie
- produktová, distribuční, cenová a komunikační politika a strategie