Břetislav Stromko
- Břetislav Stromko se pohybuje ve světě marketingu a reklamy již 10 let. Vedl analytické oddělení agentury Ogilvy, podílel se na marketingových kampaních a nejúspěšnějších věrnostních programech O2, řídil marketing operations v Socialbakers a nyní působí v Dáme jídlo.
- Zároveň již osmým rokem přednáší na VŠEM a třetím rokem buduje vlastní značku designového sportovního oblečení SYN v pohybu.
- Zaměřuje se především na CRM, data-driven marketing, marketingové procesy, vyhodnocování a měření marketingových kampaní.
Témata mentoringu:
- marketing - validace produktu - značka
|
Pavel Bartoš
- Pomáhá firmám a startupům dosáhnout jejich cílů a zlepšit svět skrze inovace.
- Dostává inovativní produkty a služby na trh k prvním zákazníkům.
- Vášnivý muzikant, o něhož se může směle opřít každá kytara. Zvládá různá tempa, od nedůstojných ploužáků po pořádný kvapík. Jediné, s čím si neporadí, je tuzemská popina.
- Dokáže vyjmenovat všechny sauny v Praze - nezávisle na tom, jestli o to někdo stojí. Early adopter jakýchkoli aplikací, které podporují zdravé sebevědomí, Ellona Muska a hamburgery. Cyklista, který si z každé vyjíždky odnese kromě krásných zážitků i hezkou odřeninu.
|
Ondřej Staněk
-
Ondřej Staněk je konzultant sebeprezentace, komunikace a průkopník mikrovýrazů v České republice.
-
Pomáhá firmám, které chtějí a potřebují svou prezentací prosadit sami sebe nebo svou myšlenku.
-
Pracuje s řečníky, kteří vystupují na mezinárodních i tuzemských konferencích.
Témata mentoringu:
- prezentace a komunikace firmy - elevator pitch - definice a práce s cílovou skupinou a její analýza - tvorba person
|
Jan Veselý
- Honza stojí v čele Inovační laboratoře na Karlově univerzitě a působí také jako Learning Designer ve Slevomatu.
- Pomáhá lidem rozjíždět projekty pomocí Lean Startup principů, zejména se snaží tento způsob myšlení dostat do neziskového sektoru a přetvářet neziskového projekty na společensky prospěšné podnikání.
- Důležitým tématem jsou pro něj nové technologie a jejich využití pro lidi, kteří v životě neměli tolik štěstí.
Témata mentoringu:
- Lean Startup - experimentování - společensky prospěšné podnikání
|
Petr Mandik
- Petr je mentorem v programech Google Launchpad, ESA BIC, CzechInvest CzechStarter a Laboratoře Nadace Vodafone a jedním ze zakladatelů agentury Happyend.
- Startupům pomáhá od nápadu k jejich zákazníkům, skrze ověřování a neustálé učení se.
- Je také bývalý beachfootballový reprezentant, milovník adrenalinu, motorek a veškerých výzev.
Témata mentoringu:
- Marketing - Design thinking - Segmentace - Ověřování
|
Miky Škoda
- V sedmnácti se popvé vydal na vlastní pěst cestovat, vylezl nejvyšší hory Evropy a ve dvaadvaceti založil první firmu.
- Procestoval přes 40 zemí, vystudoval 2 vysoké školy a 5 let vedl skautský oddíl. Nyní se v Česku věnuje rozšiřování sebevědomí a důvěre v druhé lidi.
- Založil LowCost Race, neziskovku a podcast LeapMakers a zvyšuje podnikavost na středních a vysokých školách.
Témata mentoringu:
- osobnost leadera - firemní kultura - PR a práce s komunitou zákazníků
|
Martin Kešner
- Martina Kešnera můžete znát jako zakladatele Vodafone Nápad roku, nejstarší soutěže pro startupy v Česku a na Slovensku.
- Martin současně pracuje jako investiční manažer v J&T Ventures. Využijte jeho znalosti a zkušenosti z investorského prostředí.
Témata mentoringu:
- investor pitch - finanční plánování - využití technologií ve startupech
|
Marika Řežábková
- Je zaměřením psycholog. V EA se věnuje rozšiřování povědomí o racionálním myšlení a intuici, ráda také působí v oblasti koučování a poradenství týkající se efektivní volby/úpravy kariéry.
- Své zkušenosti s prací s lidmi čerpá též hodně z korporátního prostředí, kde působí jako specialista rozvoje a vzdělávání a pomáhá s nastavováním rozvojových projektů typu Talent program, Expert program, Mentoring, podpora On-the-job vzdělávání, podpora kultury zpětné vazby apod.
|
Luděk Pfeifer
- Spolumajitel poradenské společnosti M.C.TRITON. Má za sebou 27 let praxe jako lektor a kouč, a 26 let manažerské praxe.
- Od roku 2016 je členem Rady expertů při České manažerské asociaci a současně působí jako lektor v rámci programu Akademie pro inovativní leadery – rozvoj témat: Jak nadchnout pro své nápady, Jak vystoupit z davu a stát se uznávaným odborníkem.
Témata mentoringu:
- strategické myšlení - firemní kultura, její změna a rozvoj - autentický leadership - manažerská autorita - komunikační a prezentační dovednosti
|
Mirko Křivánek
- Mirko Křivánek je dlouholetý kouč a konzultant manažerů v businessu.
- Je současně partnerem Top Leadership International, lektoruje na VŠEM a Univerzitě Karlově.
|
Kamil Papež
- Mgr. Kamil Papež, MPA působí v M.C.TRITON na pozici konzultanta a experta na téma Smart City a podílel se realizačně na víc jak 40 projektech.
- Před příchodem do M.C.TRITON pracoval jako nezávislý politický analytik a poradce pro několik politických stran a hnutí a rovněž má za sebou zkušenost v roli poradce ministra pro místní rozvoj nebo místopředsedkyně vlády.
Témata mentoringu:
- Smart City - strategické řízení a zavádění principů good governance
|
Daniel Hnyk
- Daniel Hnyk vystudoval na Fakultě jaderné a fyzikálně inženýrské ČVUT obor Matematická informatika.
- Hlavním zájmem jeho výzkumu je data science a strojové učení, ve stejné oblasti i podniká.
- Je zakladatelem české pobočky racionalistické komunity LessWrong a stál také u zrodu našeho spolku pro efektivní altruismus, kde nyní působí jako mentor a strategický koordinátor.
|
Jan Kleňha
- Jan Kleňha vystudoval Americká studia na Univerzitě Karlově, pracuje pro Copenhagen Consensus Center na rozvoji projektu České Priority a momentálně působí jako předseda spolku.
- Zajímá se o efektivitu dárcovství, měření dopadů neziskovek a zvyšování racionality ve společnosti.
- Kromě administrativních a fundraisingových záležitostí také pomáhá v projektu Pomáhej efektivně.
|
Cyril Kotoulič
- Ing. Cyril Kotulič, Ph.D, MBA se profesně věnuje organizaci vzdělávání pro dospělé a lektorování.
- Má více než 12 let zkušeností s podnikáním.
- Zabývá se problematikou inovací.
Témata mentoringu:
- inovace - podnikatelský plán - hledání řešení pomocí kreativních metod - práce se zákazníky
|
Lenka Anna Moravec
- Lenka Moravcová je absolventka VŠEM. Má více jak 10 let zkušeností v oblasti digitálního marketingu a on-line prodeje především ve finanční sféře; zkušenosti se zaváděním on-line prodeje prostřednictvím nestandardního e-shopu v Avonu.
- V současné době má na starosti on-line prodej a marketing e-shopů pěti zemích v oblasti B2B.
Témata mentoringu:
- on-line prodej a marketing
|
Veronika Portešová
- Veronika Portešová vystudovala Mezinárodní politiku a diplomacii na VŠE a Právnickou fakultu UK.
- Působí jako Compliance Advisor u společnosti ČSOB a věnuje se i profesi mediátora.
- Je aktivním členem ve spolku pro efektivní altruismus, kde se věnuje zejména překladům a psaním článků.
- Složila The Pledge To Give u Giving What We Can a snaží se myšlenky EA šířit dál.
|
Michal Špitálník
- Ing. Michal Špitálník získal praktické zkušenosti z marketingu, obchodu a vzdělávání během 15 let na středních a vyšších manažerských postech technicky zaměřených firem.
- Přesto, nebo právě proto, pracuje v posledních letech na volné noze. Ve svém přístupu prosazuje „selský“ rozum a jednoduchost.
- V širokém spektru pokrývá dotyková zařízení (tablety a interaktivní tabule), software, cloudová úložiště, prezentační dovednosti, obchodní a marketingové konzultace.
- Výsledkem je efektivita, úspora nákladů, rychlost a jednoduchost v praxi.
Témata mentoringu:
- technologie ve vzdělávání a podnikání - prezentační dovednosti - marketing - manažerské dovednosti
|
Martin Řehoř
- Ing. Martin Řehoř, Ph.D, MBA je obchodně technickým ředitelem společnosti Rexim, s.r.o.
- Má více jak 12 let praxe ve vedení obchodních týmů a poradenství v oblasti řízení podniku, ekonomiky podnikání, obchodní výkonnosti a rozvoje pracovníků.
- Pro Akcelerátor VŠEM mentoroval projekty v oblasti podnikání, řízení podniku, projekty a procesy v tržním prostředí a péče o lidské zdroje.
|
Iveta Hlaváčová
- Ing. Iveta Hlaváčová, MBA je certifikovaná profesionální osobní i firemní koučka a konzultantka více než 15tiletou zkušeností a znalostí firemního prostředí na manažerských, konzultantských i jiných pracovních pozicích. www.coaching-space.cz
- Absolventka vysoké školy ekonomie a managementu.
Témata mentoringu:
- týmová spolupráce, správné fungování týmu, vedení týmu - komunikační dovednosti a efektivní vyjednávání - manažerské dovednosti - talent management - manažerské dovednosti, leadership - tvorba vize, strategické plánování
|
Miroslav Lopour
- Miroslav Lopour pracuje jako energetický ekonom v poradenském týmu Deloitte zaměřeném na odvětví energetiky.
- Zabývá se strategii, financemi a energetickou politikou.
|
Lukáš Blažek
- Ing. Lukáš Blažek, Ph.D. má praxi z finančního sektoru je od r. 2001. Pracoval v bankovním i nebankovním sektoru.
- Odborné zaměření je zejména v oblasti financování podniků, investic a podpory rozvoje podnikání.
- Dále pak v realizaci obchodních aktivit, převážně tvorby nových distribučních kanálů a související marketingové podpory ve finančních institucích.
- V posledních letech se specializuje na poradenství v oblasti Managementu změn a rozvoje business modelů.
|
Zbyněk Hyrák
- Zbyněk je specialista na webovou analytiku, výkonnostní marketing a PPC kampaně. V oblasti internetového marketingu působí na volné noze nepřetržitě již více než 10 let.
- Zaměřuje se na malé a střední firmy, kterým pomáhá nasadit pokročilejší měření Google Analytics, vyhodnocovat data a otevírá jim nové, často překvapivé možnosti, které webové analytika nabízí.
- Spravuje také klientům PPC kampaně (Google Ads a Sklik). Na základě analytických dat posléze optimalizuje web i PPC kampaně a zvyšuje efektivitu celkového marketingu. O webové analytice často a velmi rád přednáší na různých workshopech a konferencích.
- Jeho vášní je marketing, který se dá měřit!
|
Alena Bukvová
- Má dvacetileté manažerské zkušenosti u zahraničních retailových společností ve vedení marketingových a nákupních týmů a ve strategickém nákupu, a to jak na straně B2B tak i zejména B2C.
- Kariéru začala u společnosti Procter & Gamble na pozici Regional Sales Manager. Poté působila 6 let na různých pozicích v nákupním oddělení společnosti Kaufland Česká republika a 5 let v Kaufland Slovensko jako ředitelka nákupu, prokurista.
- Následně zastávala 4 roky ve společnosti Penny Market ČR pozici ředitele nákupu a marketingu. Od roku 2019 působí jako Vedoucí oblasti Čechy ve společnosti SULKO s.r.o.
Témata mentoringu:
- strategické plánování - situační analýza a predikce vývoje - marketingové cíle a strategie - produktová, distribuční, cenová a komunikační politika a strategie
|